Про створення Групи впровадження проєкту для реалізації субпроєкту Капітальний ремонт Народного дому в м. Червонограді Львівської області. Коригування у рамках реалізації Проєкту Енергоефективність громадських будівель в Україні

 

 

                       

 

 

 

ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ

Львівської області

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

Червоноградського міського голови

 

 

 

 

 

 

12.10.2023

м. Червоноград

287-р

 

 

 

 

 

Про створення Групи впровадження

проєкту для реалізації субпроєкту            \"Капітальний ремонт Народного дому в                      м. Червонограді Львівської області. Коригування\" у рамках реалізації Проєкту \"Енергоефективність громадських будівель в Україні\"

 

 

 

 

 

 

               

 

Керуючись Законом України \"Про місцеве самоврядування в Україні\" та відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX \"Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект \"Енергоефективність громадських будівель в Україні\") між Україною та Європейським інвестиційним банком\", яка впроваджується Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України спільно з Міністерством фінансів України, рішенням Червоноградської міської ради від 12.10.2023 № 2115 з метою забезпечення ефективної та вчасної реалізації субпроєкту \"Капітальний ремонт Народного дому в м. Червонограді Львівської області. Коригування\" у рамках Проєкту \"Енергоефективність громадських будівель в Україні\":

 

  1. Створити Групу впровадження проєкту для реалізації субпроєкту  \"Капітальний ремонт Народного дому в м. Червонограді Львівської області. Коригування\" у рамках Проєкту \"Енергоефективність громадських будівель в Україні\" та затвердити її персональний склад, що додається.
  2. Затвердити Положення про Групу впровадження проєкту для реалізації субпроєкту \"Капітальний ремонт Народного дому в м. Червонограді Львівської області. Коригування\" у рамках Проєкту \"Енергоефективність громадських будівель в Україні\", що додається.
  3. Призначити Керівником-координатором субпроєкту \"Капітальний ремонт Народного дому в м. Червонограді Львівської області. Коригування\" у рамках Проєкту \"Енергоефективність громадських будівель в Україні\" Балка Дмитра Ігоровича, першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
  4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

       

Міський голова 

 

Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ

 

  ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження Червоноградського міського голови

від 12.10.2023 року № 287-р

 

 

СКЛАД

Групи впровадження проєкту

для реалізації субпроєкту \"Капітальний ремонт Народного дому в м. Червонограді Львівської області. Коригування\" у рамках

Проєкту \"Енергоефективність громадських будівель в Україні\"

 

Керівник - координатор субпроєкту

Балко Дмитро Ігорович

 

- Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Керівник ГВП

Павлюк Петро Степанович

 

- Начальник відділу капітального будівництва та інвестицій ЧМР

Заступник керівника ГВП

Гурський Олег Романович

 

- Начальник управління містобудування та архітектури ЧМР, головний архітектор

Представник балансоутримувача будівлі

Ейхорн Іванна Ярославівна

 

- Директор Народного дому

Представник відділу фінансування та бухгалтерського обліку

Назарчук Надія Степанівна

 

Начальник відділу фінансування та бухгалтерського обліку, головний бухгалтер

Представник управління житлово комунального господарства

Думич Андрій Степанович

 

- Начальник управління житлово комунального господарства

Представник фінансового управління

Сементух Леся Іванівна

 

- Начальник фінансового управління

Представник відділу капітального будівництва та інвестицій

Бажун Христина Юріївна

 

Заступник начальника відділу капітального будівництва та інвестицій ЧМР

Спеціаліст по за купівлям

Щеглова Юлія Петрівна

 

- Головний спеціаліст відділу економіки

Енергоменеджер

 

 

Спеціаліст управління житлово комунального господарства

 

 

                                                                                                                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження Червоноградського міського голови

від 12.10.2023 року № 287-р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Групу впровадження проєкту

для реалізації субпроєкту \"Капітальний ремонт Народного дому в м. Червонограді Львівської області. Коригування\" у рамках

Проєкту \"Енергоефективність громадських будівель в Україні\"

  1. Загальні положення
    • Група впровадження проекту (далі – ГВП) є групою, створеною при Червоноградській міській раді (далі – Кінцевий Бенефіціар) для реалізації субпроєкту \"Капітальний ремонт Народного дому в м. Червонограді Львівської області. Коригування\" в рамках Проєкту \"Енергоефективність громадських будівель в Україні\" (далі – Проєкт), яка безпосередньо підпорядковується міському голові та координується Групою управління і підтримки Програми.
    • Група управління і підтримки Програми (далі - ГУПП) – група створена Міністерством інфраструктури України і сформована з представників Міністерства задля управління та контролю Проєкту. ГУПП залучає команду консультантів з підтримки реалізації Проєкту, представників Європейського інвестиційного банку та інших заінтересованих осіб під час своєї діяльності (за згодою).
    • Субпроєкт має значення, надане цьому терміну в пункті (d) Преамбули Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX \"Про ратифікацію Фінансової угоди ( Проект \"Енергоефективність громадських будівель в Україні\")  між Україною та Європейським інвестиційним банком\".
    • ГВП у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, іншими національними нормативно-правовими актами, розпорядчими документами виконавчого комітету Червоноградської міської ради та Кінцевого Бенефіціара, Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком від 15 липня 2021 року № 1663-IX \"Про ратифікацію Фінансової угоди ( Проект \"Енергоефективність громадських будівель в Україні\" ) між Україною та Європейським інвестиційним банком, Посібником з питань закупівель, Операційним посібником, Посібником  з екологічного та соціального менеджменту Проєкту, іншими Посібниками / Правилами ЄІБ, яких може стосуватися реалізація Проекту, а також цим Положенням.
  2. Основні завдання

До основних завдань ГВП належить підготовка та реалізація субпроєкту в рамках реалізації Проєкту від імені Кінцевого Бенефіціара, в тому числі, але не виключно:

  • Організація операційного управління субпроєктом;
  • Забезпечення вчасної та якісної реалізації субпроєкту у громаді;
  • Організація ефективної комунікації між всіма залученими сторонами;
  • Координація діяльності всіх структурних підрозділів міської ради, що залучені для реалізації субпроєкту;
  • Моніторинг та звітність;

 

  1. Функції

ГВП відповідно до покладених на неї завдань:

  • Розробляє та погоджує з Кінцевим Бенефіціаром і ГУПП коротко-, середньо- та довгострокові плани з впровадження субпроєкту в рамках Проєкту, в т. ч., але не виключно, Плану заходів з впровадження субпроєкту, плану закупівель товарів, робіт, послуг та інших робіт та послуг передбачених в рамках реалізації Проєкту;
  • Забезпечує належне виконання заходів, передбачених затвердженими планами;
  • Співпрацює з ГУПП, сторонніми консультантами та іншими залученими сторонами (ПРООН, Угода Мерів)
  • Періодично звітується (не рідше 1 разу на 6 місяців) про виконання затверджених планів, пояснення причин відхилення та обґрунтовані пропозиції щодо їх коригування (у разі необхідності);
  • Опрацьовує та здійснює підготовку до підписання проєктів угод, що укладаються в рамках реалізації Проєкту, в т. ч., але не виключно, Угоди про передачу коштів позики, угод з проєктними організаціями, підрядниками, та інших угод, що можуть укладатися в рамках реалізації Проєкту;
  • Забезпечує підготовку технічного завдання на підготовку документації щодо субпроєкту, в т. ч. проєктної;
  • Здійснює заходи, необхідні для проведення експертизи проєктної документації щодо субпроєкту, її погодження, затвердження та ін. (у разі необхідності);
  • Бере участь у підготовці тендерної документації щодо закупівель товарів, робіт, послуг;
  • Забезпечує підтримку у наданні роз’ясненнь протягом тендерного періоду;
  • Організовує відвідування об’єктів та роз’яснювальних зустрічей з учасниками тендера (тендерів), якщо це передбачено;
  • Забезпечує контроль за проведенням належного оцінювання тендерних пропозицій, підготовку та погодження звіту про його результати;
  • Розробляє та забезпечує погодження і актуалізацію бюджету субпроєкту в рамках реалізації Проєкту;
  • Забезпечує підготовку та актуалізацію у разі необхідності документів, необхідних для відкриття та ведення рахунку (рахунків) в рамках реалізації Проєкту;
  • Готує графіки платежів, прогнози руху грошових коштів і виплат в рамках реалізації Проєкту, а також іншої інформації, необхідної для оцінки і планування покриття капітальних потреб в рамках реалізації Проєкту;
  • Забезпечує контроль за проведенням розрахунків / пропозицій щодо сум, необхідних для сплати ПДВ та/або будь-яких інших податків / митних зборів;
  • Готує пропозиції щодо сум, які мають бути передбачені у місцевому та/або державному бюджетах для забезпечення реалізації субпроєкту;
  • Забезпечує контроль за відповідністю актів виконаних робіт наданих підрядниками умовам підписаних з ними угод та виконаних обсягів робіт/наданих послуг;
  • Забезпечує підготовку документів, необхідних для виділення / вибірки коштів;
  • Забезпечує підтримку та супровід підписання Кінцевим Бенефіціаром платіжних доручень та відповідних супровідних документів, а також їх доопрацювання / доповнення у разі необхідності;
  • Забезпечує контроль ведення в установленому порядку фінансового та бухгалтерського обліку в рамках реалізації субпроєкту;
  • Здійснює моніторинг впровадження субпроєкту, оцінку прогресу виконання угод, аналіз причин відхилення (у разі наявності);
  • Готує аналітичні матеріали щодо поточного стану впровадження субпроєкту, пропозиції щодо підвищення ефективності його реалізації;
  • Завчасно інформує Кінцевого Бенефіціара та ГУПП про ризики неналежного впровадження субпроєкту;
  • Організовує та бере участь у щотижневих зустрічах за участю підрядника, авторського та технічного нагляду та інших осіб;
  • Забезпечує підготовку звітів щодо впровадження субпроєкту з метою належного виконання вимог Фінансової угоди, Операційного посібника, нормативно-правових актів, що регулюють реалізацію спільних з міжнародними фінансовими організаціями проектів;
  • Сприяє проведенню перевірок та аудитів діяльності в рамках реалізації Проєкту, в т. ч., але не виключно аудиту рахунків;
  • Сприяє проведенню авторського, технічного наглядів;
  • Забезпечує контроль за дотриманням техніки безпеки під час робіт на будівельному майданчику та мінімізації негативних наслідків робіт для навколишнього та соціального середовища;
  • Готує відповіді на запити підрядника, Кінцевого Бенефіціара, ГУПП та інших зацікавлених сторін, в т .ч., але не виключно відповіді на заяви про порушення та дефекти під час впровадження субпроєкту, непередбачені технічні проблеми та претензії, інші заяви та скарги фізичних чи юридичних осіб з питань реалізації субпроєкту;
  • Забезпечує переклад документів щодо субпроєкту з / на англійську мову у разі необхідності;
  • Організовує робочі зустрічі, наради з питань впровадження субпроєкту;
  • Забезпечує належне управління документообігом, підготовку, зберігання та архівування документів з урахуванням вимог операційного посібника, інструкції з діловодства Кінцевого Бенефіціара тощо;
  • Забезпечує підтримку впровадження системи енергетичного менеджменту та моніторингу після реалізації субпроєкту;
  • Забезпечує підтримку щодо врахування субпроєкту при формуванні та впроваджені місцевих енергетичних планів;
  • Здійснює іншу діяльність, що може бути необхідною в рамках реалізації субпроєкту.
  1. Права

ГВП з метою забезпечення належного виконання покладених на неї завдань має право у погодженому з Кінцевим Бенефіціаром порядку:

  • Залучати спеціалістів Кінцевого Бенефіціара, інших підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників ГУПП та зовнішніх експертів у разі необхідності;
  • Одержувати від Кінцевого Бенефіціара, інших підприємств, установ, організацій, а також ГУПП інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на неї завдань;
  • Ініціювати / проводити наради з питань, що стосуються виконання покладених на ГВП завдань;
  • Брати участь у нарадах / семінарах / тренінгових програмах з питань, що стосуються виконання покладених на ГВП завдань;
  • Представляти Кінцевого Бенефіціара у разі розгляду питань, що стосуються виконання покладених на ГВП завдань.
  1. Склад та керівництво діяльністю ГВП
    • Склад ГВП визначається Кінцевим Бенефіціаром таким чином, щоб забезпечити ефективне впровадження субпроєкту в рамках реалізації Проєкту з урахуванням його прогресу та потреб;
    • Кінцевий бенефіціар визначає найбільш прийнятну та функціональну структуру ГВП та персонал, який відповідатиме потребам Проєкту.
    • До складу ГВП можуть входити, зокрема, але не виключно: Голова ГВП, керівник субпроєкту, спеціаліст (-и) із закупівель, інженер (-и), спеціаліст з моніторингу та оцінки, спеціаліст з екології, спеціаліст з фінансового управління, бухгалтер, представники розпорядників коштів, інші фахівці, коротко- та середньострокові консультанти у разі необхідності тощо;
    • Кінцевий Бенефіціар призначає Керівника суброєкту. Посаду обіймає Голова ГВП або інший член ГВП, який має відповідну кваліфікацію та досвід;
    • Кінцевий Бенефіціар може на свій власний розсуд долучати до ГВП інший персонал.
    • Розподіл обов’язків між членами ГВП за поданням Голови ГВП затверджуються міським головою.

 

Тип документаРозпорядження міського голови
Дата12.10.2023
СтатусЧинне