Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли у виконавчий комітет Червоноградської міської ради у 2023 році

Опубліковано: 18.01.2024

Download iconФайли
Print iconНадрукувати

 

ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ

Львівської області

В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

___________

м.Червоноград

№________

 

 

 

 

 

 

 

 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли у виконавчий комітет Червоноградської міської ради у 2023 році

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

Керуючись підпунктом 1 пункту „б” частини 1 статті 38,  частини 2 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень», на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Плану роботи виконавчого комітету Червоноградської міської ради на 2024 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 12.12.2023року № 213, заслухавши інформацію про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до  виконавчого комітету Червоноградської міської ради у 2023 році,   виконавчий комітет Червоноградської міської ради

 

 

ВИРІШИВ:

 

1.Інформацію про підсумки роботи із  зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Червоноградської міської ради у 2023 році, взяти до відома та направити керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, що належать до сфери управління Червоноградської міської ради для ознайомлення та використання у подальшій роботі (додається).

  1. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, що належать до сфери управління Червоноградської міської ради :

2.1. До 01.03.2024 ретельно проаналізувати підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2023 році. Результати проведеної роботи розглянути на апаратних нарадах, вжити конкретних заходів на поліпшення цієї роботи.

2.2 Взяти персональну відповідальність за своєчасний, належний розгляд питань, порушених у зверненнях громадян.

2.3 Забезпечувати якість і повноту розгляду звернень громадян та надання відповіді по суті, безумовно дотримуватись термінів розгляду звернень громадян.

2.4. Особливу увагу приділяти розгляду звернень ветеранів війни, учасників бойових дій, ветеранів військової служби, осіб з інвалідністю, багатодітних сімей, сімей загиблих учасників російсько-української війни, внутрішньо переміщених осіб та   інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

2.5 Застосовувати сучасні засоби інформування мешканців міста (місцеві телебачення та газети, офіційний веб-сайт, інформаційні сторінки в соціальних мережах, тощо) з метою завчасного попередження  громадян про можливі незручності, які виникають через  відключення світла, води, тепла внаслідок ремонтів мереж чи виникнення непередбачених надзвичайних ситуацій.  

  1. Начальнику загального відділу (Т.Мартенс) висвітлити в засобі масової інформації та на офіційному веб - сайті Червоноградської міської територіальної громади інформацію про підсумки роботи із  зверненнями громадян, які надійшли у виконавчий комітет Червоноградської міської ради у 2023 році.  
  2. Вважати виконаним рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради від 19.07.2023року №98 «Про роботу із зверненнями громадян у виконавчому  комітеті Червоноградської міської ради  у  І-му півріччі 2023 року».
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Тимчишина Г.Р.

 

Міський голова 

 

Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ