Про вжиття заходів щодо реалізації політики відкритих даних у виконавчому комітеті Червоноградської міської ради

Опубліковано: 19.01.2024

Download iconФайли
Print iconНадрукувати

 

 

 

 

 

 

ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ

Львівської області

В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

___________

м.Червоноград

______

 

 

 

 

 

 

 

 

             

Про вжиття заходів щодо

реалізації політики відкритих

даних у виконавчому комітеті

Червоноградської міської ради

 

Керуючись статтею 40  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 289/97-ВР,  Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI, статті, пунктом 24 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (зі змінами), рішенням виконавчого комітету Червоноградської міської ради  від 21.11.2023 № 192 «Про затвердження Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню виконавчим комітетом Червоноградської міської  ради у формі відкритих даних та Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню виконавчим комітетом Червоноградської міської ради у формі відкритих даних», Програмою цифровізації у Червоноградській територіальній громаді на 2023-2024 роки, затвердженої рішенням сесії міської ради від 12.10.2023 № 2142,  з метою вжиття заходів щодо реалізації політики відкритих даних у виконавчому комітеті Червоноградської міської ради, виконавчий комітет Червоноградської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити План дій з реалізації політики відкритих даних виконавчим комітетом Червоноградської міської ради на 2024 – 2028 роки (надалі — План дій), що додається.
  2. Відділу цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості постійно забезпечувати координаційні заходи щодо реалізації Плану дій.
  3. Затвердити Перелік відповідальних осіб виконавчого комітету Червоноградської міської ради за оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних, що додається.
  4. Затвердити Загальні вимоги до наборів даних виконавчого комітету Червоноградської міської ради за оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних, що додаються.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тирка Т.В.

 

 

 

 

Міський голова 

 

Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступник міського голови

з питань виконавчих органів ради                                                        Тарас ТИРКО

 

Керуючий справами виконавчого

комітету                                                                                                      Георгій ТИМЧИШИН

 

Головний спеціаліст юридичного

відділу                                                                                                         Любомир КОБЛИК

 

Головний спеціаліст з повноваженнями
уповноваженої особи з питань запобігання та
виявлення корупції                                                                                  Володимир ВОЙТЮК

 

Начальник відділу цифрової

трансформації, інформаційної

політики та прозорості                                                                          Наталія ГЛАГОВСЬКА

 

Головний спеціаліст відділу цифрової                                              

трансформації, інформаційної

політики та прозорості                                                                            Наталія КОСТЕНКО

 

                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету 

Червоноградської міської ради

                                                                                                від ____________________

 

 

ПЛАН ДІЙ 

з реалізації політики відкритих даних

виконавчим комітетом  Червоноградської  міської ради

на 2024 – 2028 роки 

Завдання

Строк виконання

Ключові дії та показники виконання

Виконавець

1

2

3

4

1. Впорядкування нормативно-правової бази щодо відкритих даних

1.1. Упорядкування внутрішньої нормативно-правової бази, що регулює питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних

Січень

2024

Підготовка та ухвалення Плану дій, щодо наборів даних виконавчого комітету Червоноградської міської ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних та загальних вимог до наборів відкритих даних.

Глаговська Н.С.

1.2. Визначення відповідальних осіб за оприлюднення наборів даних, розробка та внесення змін до їх посадових інструкцій

Січень-

березень

2024

Визначити відповідальних осіб за оприлюднення наборів даних. Підготувати та ухвалити зміни до посадових інструкцій відповідальних осіб.

Керівники

структурних підрозділів

2. Кадрове та організаційне забезпечення

2.1. Розвиток професійних компетенцій головних спеціалістів з розвитку відкритих даних

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Запроваджено посаду головного спеціаліста з розвитку відкритих даних. 

Головний спеціаліст  з розвитку відкритих даних пройшов щонайменше один навчальний курс для покращення компетенцій роботи з відкритими даними. Головний спеціаліст  з розвитку відкритих даних володіє всіма необхідними знаннями та навичками для забезпечення належної якості відкритих даних.

 

Міуский О.О., Костенко Н.В.

1

2

3

4

2.2. Підвищення рівня знань та компетенцій в галузі відкритих даних у відповідальних осіб

Протягом

2024-2025 років

Проходження відповідальними особами онлайн-курсу на тему оприлюднення відкритих даних.

Відповідальні особи використовують методичні матеріали Міністерства цифрової трансформації України.

Відповідальні особи за оприлюднення відкритих даних внутрішніх структурних підрозділів та комунальних підприємств

2.3. Консультації щодо підготовки, оприлюднення та оновлення наборів даних

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості, відповідальний за впровадження політики відкритих даних, надає групові та індивідуальні консультації стосовно підготовки, оприлюднення та оновлення наборів даних.

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

2.4. Створення системи визначення кращих розпорядників інформації

Травень

2025 року

Сформований рейтинг розпорядників інформації Червоноградської міської ради за якістю відкритих даних.

 

Глаговська Н.С.,

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

3.Впровадження місцевого порталу відкритих даних

3.1. Впровадження місцевого порталу відкритих даних

Квітень

2024 року

 

 

Грудень

2024 року

Запровадити Портал відкритих даних в тестову експлуатацію.

Запровадити Портал відкритих даних Червоноградської міської ради в промислову експлуатацію.

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

3.2. Підтримка та адміністрування місцевого порталу, налагодження його взаємодії з Єдиним державним веб-порталом відкритих даних

Протягом2024 року

 

 

 

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Забезпечити коректне та стале функціонування Порталу відкритих даних Червоноградської міської ради.

Набори даних оприлюднюються на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних автоматично за процедурою харвестингу.

 

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

 

1

2

3

4

4. Фінансове забезпечення

4.1. Внести зміни до Програм, які вже діють, або ж розробити програму щодо фінансування розвитку відкритих даних

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Забезпечити фінансування адміністрування місцевого порталу відкритих даних.

Забезпечити фінансування модернізації програмного забезпечення розпорядників інформації для покращення якості наборів даних (за потреби).

Глаговська Н.С.

4.2. Брати участь в ініціативах у сфері відкритих даних, написанні проєктів, залученні міжнародної технічної підтримки

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Участь Червоноградської міської ради у програмах міжнародної технічної підтримки з цифрової трансформації та відкритих даних.

 

Виконавчі органи

4.3. Проведення систематичного моніторингу програм міжнародної технічної підтримки,

грантів тощо

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Опрацювання ідей, розробка проєктів і подача заявок.

Глаговська Н.С.,

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

5. Підвищення якості управління даними

5.1. Проведення тендеру щодо організації інформаційного аудиту один раз на 2 роки

2025,

2027 роки

Відділ економіки забезпечує проведення тендеру.

Відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості забезпечує організацію, контроль та методичну підтримку проведення інформаційного аудиту.

Глаговська Н.С.,

Костенко Н.В.

5.2. Впровадження результатів інформаційного аудиту наборів даних

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Розпорядники інформації  структурних підрозділів та комунальних підприємств поетапно впроваджують рекомендації інформаційного аудиту, підвищуючи якість наборів даних.

Розпорядники інформації внутрішніх підрозділів,

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

5.3. Створення та підтримка реєстру наборів даних

Постійно

протягом 2024-

2028 років

Підтримання повноти та актуальності даних реєстру відкритих даних.

 

 

Міуский О.О.

1

2

3

4

5.4. Запровадити контроль та моніторинг якості наборів даних

Постійно

протягом

2024-

2028 років

На місцевому порталі відкритих даних запровадити механізм  модерації та забезпечення якості наборів даних. Щоквартально здійснюється моніторинг стану оприлюднення наборів даних.

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

5.5. Підготовка Картки оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних

Протягом

лютого

2024-

2028 років

У визначені строки до Міністерства цифрової трансформації України подавати Картку

оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних.

Глаговська Н.С.,

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

6. Оприлюднення наборів даних та їх популяризація

 

6.1. Визначення пріоритетних наборів даних за участі громадськості

Грудень 2024 року

Зробити доповнення до Переліку наборів даних Червоноградської міської ради,  які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних з урахуванням результатів опитування громадської думки на основі проведення онлайн-анкетування.

Глаговська Н.С.,

Костенко Н.В.

6.2. Забезпечення публікації наборів даних розпорядниками

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Оприлюднені всі набори відповідно до Постанови КМУ від 21.10.2015 № 835 (зі змінами).

Глаговська Н.С.,

Костенко Н.В.

6.3. Запровадити зворотний зв\'язок з користувачами даних щодо публікації пріоритетних наборів даних

Протягом2025- 2028 років

Оприлюднювати щонайменше три додаткові набори даних, крім передбачених Положенням постанови КМУ від 21.10.2015 № 835.

Глаговська Н.С.,

Костенко Н.В.

6.4. Запровадити зворотний зв\'язок з користувачами даних щодо якості наборів даних, що вже оприлюднені

Постійно

протягом

2025-

2028 років

Пропозиції щодо удосконалення наборів даних на місцевому порталі відкритих даних (форма зворотного зв\'язку) оперативно розглядаються та враховуються.

 

 

 

Глаговська Н.С.,

Костенко Н.В.

1

2

3

4

6.5. Проведення заходів для популяризації відкритих даних

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Щоквартально оприлюднювати щонайменше одну публікацію (новину) на місцевому порталі відкритих даних або вебсайті міської ради про нові або цінні набори відкритих даних та можливості їх використання.

Глаговська Н.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

6.6. Презентація використання відкритих даних в молодіжному центрі

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Раз на рік презентувати можливості використання відкритих даних

Глаговська Н.С.,

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

7. Методичне забезпечення, стандарти та вимоги до даних

 

7.1. Впровадити методичні рекомендації щодо оприлюднення наборів даних

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Методичні рекомендації Міністерства цифрової трансформації України адаптовані до використання в Червоноградській міській раді. Перелік методичних матеріалів для підвищення кваліфікації відповідальних осіб сформований та оприлюднений на місцевому порталі відкритих даних.

Глаговська Н.С.,

Костенко Н.В.

7.2. Впровадити стандарти щодо оприлюднення відкритих даних

Постійно

протягом

2024-

2025 років

Щонайменше 85% наборів Червоноградської міської ради відповідають рекомендаціям Міністерства цифрової трансформації України та відповідають стандартам оприлюднення відкритих даних. Розпорядники інформації постійно реалізують заходи для підвищення якості наборів даних.

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

8. Культура управління даними

 

8.1. Використовувати відкриті дані для прийняття управлінських рішень та при розробці програмних документів

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Впровадження щонайменше одного аналітичного дашборду для візуалізації даних при прийнятті управлінських рішень.

 

Керівники структурних підрозділів

1

2

3

4

9. Сприяння та підтримка проєктів на основі відкритих даних

9.1. Залучення бізнесу, громадськості, науковців та журналістів до використання відкритих даних, проведення спільних заходів

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості надає консультаційну підтримку ініціативам та проєктам, що використовують або планують використати відкриті дані.

Глаговська Н.С.,

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

9.2. Участь співробітників відділу цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості у популяризації відкритих даних

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Участь у зустрічах, конференціях, круглих столах та інших заходах для популяризації відкритих даних та створення ІТ-проєктів на їх основі.

Тирко Т.В.,

Глаговська Н.С.,

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

9.3. Популяризація ІТ-продуктів, створених на основі відкритих даних міста

Постійно

протягом

2024-

2028 років

На місцевому порталі відкритих даних/вебсайті розпорядника оприлюднити інформацію про електронні сервіси, чат-боти, візуалізації, дослідження та інші продукти, що створені на основі наборів відкритих даних

Глаговська Н.С.,

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

9.4. Розробка та створення сервісів та продуктів на основі відкритих даних

Протягом 2024-2028 років

Створення та впровадження щонайменше одного ІТ-продукту на основі відкритих даних, наприклад, вебсервісу, застосунку для смартфону, дашборду, інтерактивної візуалізації, чат-боту тощо.

Глаговська Н.С.,

Міуский О.О.,

Костенко Н.В.

10. Співпраця на національному та міжнародному рівні

10.1. Долучення до міжнародних ініціатив у сфері відкритих даних

Березень

2024 року

Подати заявку Червоноградською міською радою на приєднання до Міжнародної хартії відкритих даних. Проведення комунікаційної кампанії щодо впровадження принципів Хартії Червоноградською міською радою та її виконавчими органами.

Виконавчі органи

1

2

3

4

10.2. Участь керівництва та представників Червоноградської міської ради в національних та міжнародних проєктах/ініціативах

Постійно

протягом

2024-

2028 років

Представникам Червоноградської міської ради приймати участь у програмах підвищення кваліфікації та обміну досвідом (наприклад, Open Data Leaders Network проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах (TAPAS)»), 

відвідувати тематичні форуми, конференції та інші заходи.

Представники Червоноградської міської ради

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету 

Червоноградської міської ради

                                                                                                від ____________________

 

ПЕРЕЛІК

відповідальних осіб виконавчого комітету Червоноградської міської ради

за оприлюднення  наборів даних у формі відкритих даних

Код

Назва набору даних

Структурний підрозділ

Відповідальна особа

 

1

2

3

4

1.                   

Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження

Загальний відділ

Начальник відділу

2.                   

Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації

Організаційний відділ

Начальник відділу

3.                   

Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації

Загальний відділ

Начальник відділу

 

4.                   

Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

Загальний відділ

Начальник відділу

5.                   

Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації

Відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості

Головний спеціаліст

відділу

6.                   

Адміністративні дані в значенні Закону України “Про офіційну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації

Загальний відділ

Начальник відділу

7.                   

Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів

Загальний відділ

Начальник відділу

8.                   

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення

Відділ економіки

Начальник відділу

9.                   

Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації

Юридичний відділ,

Загальний відділ

Начальник відділу Начальник відділу

 

1

2

3

4

10.               

Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки

Управління ЖКГ

Відділ економіки,

Відділ охорони

здоров’я

Начальник управління,

Начальники відділів

11.               

Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки

Управління ЖКГ

Відділ економіки,

Відділ охорони

здоров’я

Начальник управління,

Начальники відділів

12.               

Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги

Відділ фінансування  та  бухгалтерського обліку

Головний бухгалтер

13.               

Інформація із системи обліку публічної інформації

Загальний відділ

Начальник відділу

14.               

Результати інформаційного аудиту

Відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості

Начальник відділу

15.               

Перелік об’єктів комунальної власності

Управління ЖКГ

Відділ земельних відносин,

Відділ освіти,

Бухгалтерія

Начальник управління

Начальники відділів

 

Гол. бухгалтер

16.               

Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств

Управління ЖКГ

Відділ економіки,

Відділ охорони

здоров’я

Начальник управління,

Начальники відділів

17.               

Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

Відділ капітального будівництва та інвестицій,

Відділ освіти,

Відділ культури

Начальники відділів

18.               

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

19.               

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

Відділ капітального будівництва та інвестицій

Начальник відділу

20.               

Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо)

Відділ економіки

Начальник відділу

1

2

3

4

21.               

Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків

Відділ економіки

Начальник відділу

22.               

Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

Відмінено згідно Закону України № 132-IX від 20.09.2019 року

23.               

Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

Відділ економіки

Начальник відділу

24.               

Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного транспорту

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

25.               

Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них

Відділ охорони здоров’я

Начальник відділу

26.               

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

Загальний відділ

Начальник відділу

 

27.               

Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому

Загальний відділ

Начальник відділу

28.               

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

29.               

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

30.               

Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

Загальний відділ,

Управління ЖКГ

 

Начальник відділу,

Начальник управління

31.               

Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду

Загальний відділ

Начальник відділу

32.               

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

Фінансове управління

Начальник управління

33.               

Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування

Відділ економіки

Начальник відділу

34.               

Адресний реєстр

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

35.               

Дані про надані адміністративні послуги

Центр надання адміністратив-них послуг

Начальник ЦНАП

36.               

Дані про видані будівельні паспорти

Управління містобудування та архітектури

 

Начальник управління

1

2

3

4

37.               

Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я

Відділ охорони здоров’я

Начальник відділу

38.               

Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

 

 

39.               

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

Відділ освіти

Начальник відділу

40.               

Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

Відділ освіти

Начальник відділу

41.               

Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

42.               

Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

43.               

Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

44.               

 

 

Дані про споживання комунальних послуг (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

45.               

Надходження і використання благодійної допомоги

Відділ фінансування  та  бухгалтерського обліку

Головний бухгалтер

46.               

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

Відділ економіки

Начальник відділу

47.               

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”

Відділ економіки

Начальник відділу

48.               

Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

Відділ економіки

Начальник відділу

49.               

Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти

 

 

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

1

2

3

4

50.               

Дані про місцезнаходження міського електричного та пасажирського автомобільного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального часу

Відділ економіки

Начальник відділу

51.               

Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

52.               

Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень

Відділ економіки

Начальник відділу

53.               

Розклад руху міського електричного та автомобільного транспорту

Відділ економіки

Начальник відділу

54.               

Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування

Відділ земельних відносин

Начальник відділу

55.               

Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності

Відділ земельних відносин

Начальник відділу

56.               

Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

57.               

Реєстр містобудівних умов та обмежень

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

58.               

Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

59.               

Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм

Фінансове управління

Начальник управління

60.               

Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

Відділ земельних відносин

Начальник відділу

61.               

Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

62.               

Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

63.               

Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

64.               

Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

65.               

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

66.               

Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів

 

Відділ з інспекції паркування

Начальник відділу

1

2

3

4

67.               

Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

68.               

Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

69.               

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності

Відділ з питань НС, оборонної та мобілізаційної роботи

Начальник відділу

70.               

Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

71.               

Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту

 

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету 

Червоноградської міської ради

                                                                                                від ____________________

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

до наборів даних виконавчого комітету Червоноградської міської ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

Код

Найменування набору даних

Частота оновлення

даних

Термін оновлення даних

Формати даних

1

2

3

4

5

1.                   

Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження

щороку

10 січня

XLSX, CSV

2.                   

Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації

щопівроку

10 січня

10 червня

XLSX, CSV

3.                   

Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації

щороку

10 січня

XLSX, CSV

4.                   

Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

щомісяця

до 10 числа

XLSX, CSV

5.                   

Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації

щороку

10 січня

XLSX, CSV

6.                   

Адміністративні дані в значенні Закону України “Про офіційну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації

щопівроку

10 січня

10 червня

XLSX, CSV

7.                   

Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньо-організаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів

щороку

10 січня

XLSX, CSV

8.                   

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення

щороку

10 січня

XLSX, CSV

9.                   

Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації

щороку

10 січня

XLSX, CSV

10.               

Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки

щокварталу

25 лютого

25 травня

25 серпня

25 листопада

XLSX, CSV, JSON

1

2

4

5

6

11.               

Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки

щороку

25 лютого

XLSX, CSV, JSON

12.               

Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги

щороку

10 січня

XLSX, JSON, CSV

13.               

Інформація із системи обліку публічної інформації

щороку

10 січня

XLSX, CSV

14.               

Результати інформаційного аудиту

1 раз на 2 роки

25 лютого

XLSX, CSV

15.               

Перелік об’єктів комунальної власності

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON

16.               

Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств

щороку

25 лютого

XLSX, CSV, JSON

17.               

Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV

18.               

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV, JSON

19.               

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV, JSON

20.               

Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо)

щопівроку

10 січня

10 липня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

21.               

Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

22.               

Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

Відмінено згідно Закону України № 132-IX від 20.09.2019 року

23.               

Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

 

щороку

10 січня

XLSX, CSV

1

2

4

5

6

24.               

Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного транспорту

щороку

10 січня

XLSX, CSV

25.               

Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них

щомісяця

до 10 числа

XLSX, CSV

26.               

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

щомісяця

до 10 числа

JSON

27.               

Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому

щороку

10 січня

XLSX, CSV

28.               

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

щороку

10 січня

XLSX, CSV

29.               

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

щороку

10 січня

XLSX, CSV

30.               

Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

щомісяця

до 10 числа

XLSX, CSV

31.               

Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду

щороку

10 січня

XLSX, CSV

32.               

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

щокварталу

25 лютого

25 травня

25 серпня

25 листопада

XLSX, CSV

33.               

Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування

 

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

34.               

Адресний реєстр

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

35.               

Дані про надані адміністративні послуги

щомісяця

до 10 числа

XLSX, CSV

36.               

Дані про видані будівельні паспорти

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, JSON, CSV

37.               

Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV

38.               

Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт

щороку

10 січня

XLSX, CSV

39.               

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

щомісяця

до 10 числа

XLSX, JSON, CSV

1

2

4

5

6

40.               

Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

щороку

15 вересня

XLSX, CSV

41.               

Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

42.               

Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV

43.               

Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

щороку

10 січня

 

XLSX, CSV

44.               

Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV, JSON

45.               

Надходження і використання благодійної допомоги

щороку

10 січня

XLSX, CSV

46.               

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

47.               

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встанов-леного пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

48.               

Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

щомісяця

до 10 числа

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

49.               

Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень)

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

50.               

Дані про місцезнаходження міського електричного та пасажирського автомобіль-ного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального часу

щоденно

 

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

1

2

4

5

6

51.               

Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності

щороку

10 січня

XLSX, CSV

52.               

Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень

щороку

10 січня

XLSX, CSV

53.               

Розклад руху міського електричного та автомобільного транспорту

щороку

10 січня

XLSX, CSV

54.               

Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування

щомісяця

до 10 числа

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

55.               

Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

56.               

Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV

57.               

Реєстр містобудівних умов та обмежень

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

58.               

Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування

щороку

10 січня

XLSX, CSV

59.               

Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм

щороку

10 січня

XLSX, CSV

60.               

Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

щороку

10 січня

XLSX, CSV

61.               

Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

 

 

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

62.               

Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

63.               

Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

64.               

Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин

щороку

10 січня

XLSX, CSV

65.               

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

 

 

1

2

4

5

6

66.               

Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

67.               

Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

68.               

Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

69.               

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

70.               

Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON, GEOJSON

71.               

Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту

 

щороку

10 січня

XLSX, CSV, JSON