Про затвердження Переліку умовних позначень – реєстраційних індексів для реєстрації кореспонденції

Опубліковано: 31.05.2021

Download iconФайли
Print iconНадрукувати

 

ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ

Львівської області

В И К О Н А В Ч И Й    К О М І Т Е Т

Р І Ш Е Н Н Я

27.05.2021

                       м.Червоноград

83

 

 

 

 

 

 

 

 

Про затвердження Переліку умовних позначень – реєстраційних індексів для реєстрації кореспонденції

 

 

 

 

 

 

               

 

Керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до структури виконавчих органів Червоноградської міської ради, затвердженої рішенням Червоноградської міської ради від 10.12.2020 року №11 «Про затвердження структури виконавчих органів Червоноградської міської ради та їх загальної чисельності» та змінами до неї від 01.04.2021 року №288, рішення Червоноградської міської ради від 23.02.2021 №198 «Про перейменування Червоноградського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» та з метою упорядкування реєстрації кореспонденції, виконавчий комітет Червоноградської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити Перелік умовних позначень - реєстрацiйних iндексiв посадових осiб, якi пiдписують документ,  питань дiяльностi яких вiн стосується, вiддiлiв, управлiнь, виконавцiв, кореспондентiв, якi готують документ для реєстрацiї кореспонденції, що додається.

 

  1. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради від 31.01.2019 року № 23 «Про затвердження Переліку умовних позначень – реєстраційних індексів для реєстрації кореспонденції»

 

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Тимчишина Г.Р.

 

 

В.о. міського голови                                                            (підпис)                                            Дмитро БАЛКО

 

 

 

                                                                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                           рішення виконавчого комітету

                                                                                                                            від  27.05.202183

 

ПЕРЕЛIК

умовних позначень - реєстраційних iндексiв посадових осiб, які підписують документ,  питань дiяльностi яких він стосується, вiддiлiв, управлінь, виконавців, кореспондентів, які готують документ для реєстрації кореспонденції

 

1.

Індекси посадових осiб, які підписують документ,  питань дiяльностi яких стосується документ:

1.1.

Мiський голова

-

1

1.2.

Перший заступник міського голови з питань дiяльностi виконавчих органів ради

-

2

1.3.

Заступник міського голови з питань дiяльностi виконавчих органів ради

-

3

1.4.

Заступник міського голови з питань дiяльностi виконавчих органів ради

-

4

1.5.

Секретар ради

-

5

1.6.

1.7.

 

Керуючий справами виконавчого комітету

Заступник міського голови з питань дiяльностi виконавчих органів ради

-

-

6

7

 

2.

Індекси вiддiлiв, управлінь, виконавців, кореспондентів, які готують документ:

2.1.

Загальний вiддiл

-

1

2.2.

Організаційний вiддiл

-

2

2.3.

Юридичний вiддiл

-

3

2.4.

Вiддiл iнформацiйної політики

-

4

2.5.

Відділ фінансування та бухгалтерського обліку

-

5

2.6.

Відділ з питань персоналу

-

6

2.7.

Вiддiл економіки

-

7

2.8.

Центр надання адмiнiстративних послуг

-

8

2.9.

Вiддiл ведення Державного реєстру виборців

-

9

2.10.

Червоноградський міський центр соціальних служб

-

10

2.11.

Вiддiл у справах дiтей

-

11

2.12.

Архівний вiддiл

-

12

2.13.

Вiддiл з питань надзвичайних ситуацій, оборонної та                                                                                                        мобiлiзацiйної роботи

-

13

2.14.

Управління житлово-комунального господарства

-

14

2.15.

Вiддiл капітального будівництва та iнвестицiй

-

15

2.16.

Управління містобудування та архітектури

-

16

2.17.

Вiддiл земельних відносин

-

17

2.18.

Управлiння працi та соціального захисту населення

-

18

2.19.

Фінансове управління

-

19

2.20.

Вiддiл освіти

-

20

2.21.

Вiддiл культури

-

21

2.22.

Вiддiл молоді та спорту

-

22

2.23.

Відділ охорони здоров’я

-

23

2.24

Старости

-

24

2.25

Вiддiл реєстрації

-

25

2.26

Головний спецiалiст з повноваженнями уповноваженої особи з питань запобiгання та виявлення корупцiї

-

26

2.27

Головний спецiалiст з повноваженнями контролю за дотриманням законодавства в сферi публiчних закупiвель

-

27

 

 

Дата рішення31.05.2021
Файли: