Про затвердження положення про вiддiл з питань надзвичайних ситуацiй, оборонної та мобiлiзацiйної роботи

Опубліковано: 31.08.2021

Print iconНадрукувати

ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МIСЬКА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ

Львiвської областi

п’ята  сесiя восьмого скликання

Р I Ш Е Н Н Я

 

 

 

26.01.2021         

м.Червоноград

№137

 

 

 

 

 

 

Про затвердження положення про вiддiл з питань надзвичайних ситуацiй, оборонної та мобiлiзацiйної роботи

 

 

       

 

 

 

Вiдповiдно до п.4 ст.54 Закону України вiд 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про мiсцеве самоврядування в Українi» , Червоноградська мiська рада

 

ВИРIШИЛА:

 

  1. Затвердити Положення про вiддiл з питань надзвичайних ситуацiй, оборонної та мобiлiзацiйної роботи, що додається.
  2. Контроль за виконанням рiшення покласти на постiйну депутатську комiсiю з питань депутатської дiяльностi, забезпечення законностi, антикорупцiйної полiтики, захисту прав людини, сприяння децентралiзацiї, розвитку мiсцевого самоврядування та громадянського суспiльства, свободи слова та iнформацiї (Майданович С.В.).

 

 

 

 

Мiський голова 

 

Андрiй ЗАЛВСЬКИЙ

 

 

 

 

                                                                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

 

 

Рiшення Червоноградської мiської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

вiд

26.01.2021

 

137

 

 

 

                   

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про вiддiл з питань надзвичайних ситуацiй, оборонної та мобiлiзацiйної роботи

 

  1. Загальнi положення

 

            1.1. Вiддiл з питань НС, оборонної та мобiлiзацiйної роботи (далi вiддiл) є виконавчим органом Червоноградської мiської ради. Вiддiл є органом управлiння Червоноградської мiської ланки  територiальної пiдсистеми єдиної державної системи цивiльного захисту Львiвської областi.

           1.2. Вiддiл безпосередньо пiдпорядковується першому заступнику мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради.

      1.3. Вiддiл у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, Указами Президента України i Постановами Кабiнету Мiнiстрiв України, Наказами ГУ ДСНС України, Розпорядженнями голови Львiвської обласної державної адмiнiстрацiї, рiшеннями обласної i мiської рад, виконавчого комiтету Червоноградської мiської ради, розпорядженнями мiського голови, цим Положенням та iншими нормативними актами.

            1.4. Дiяльнiсть вiддiлу здiйснюється згiдно з рiчним планом роботи виконавчого комiтету Червоноградської мiської ради.

 

  1. Основнi завдання

 

2.1. Забезпечення пiдготовки, скликання та проведення засiдань, а також контролю за виконанням рiшень комiсiї з питань техногенно-екологiчної безпеки та надзвичайних ситуацiй, здiйснення функцiй робочого органу (секретарiату) такої комiсiї.

2.2. Забезпечення готовностi органiв управлiння та сил цивiльного захисту Червоноградської мiської ланки територiальної пiдсистеми  до дiй за призначенням.

2.3. Розроблення та подання на затвердження планiв дiяльностi  Червоноградської мiської ланки територiальної пiдсистеми, iнших планiв у сферi цивiльного захисту, здiйснення контролю за їх виконанням.

2.4. Розроблення проектiв регiональних (мiсцевих) програм у сферi цивiльного захисту, зокрема спрямованих на захист населення i територiй вiд надзвичайних ситуацiй та запобiгання їх виникненню, зменшення можливих втрат, надання цих програм у встановленому порядку на затвердження, забезпечення монiторингу їх реалiзацiї.

2.5. Органiзацiя та проведення монiторингу надзвичайних ситуацiй, здiйснення прогнозування iмовiрностi їх виникнення та визначення показникiв ризику.

2.6. Забезпечення створення i належного функцiонування мiсцевих систем оповiщення цивiльного захисту.

2.7. Забезпечення здiйснення оповiщення та iнформування населення про загрозу i виникнення надзвичайних ситуацiй.

2.8. Пiдготовка пропозицiй щодо утворення регiональних та комунальних аварiйно-рятувальних служб, здiйснення контролю за їх готовнiстю до дiй за призначенням.

2.9. Здiйснення методичного керiвництва щодо утворення та функцiонування мiських спецiалiзованих служб цивiльного захисту та формувань цивiльного захисту, здiйснення контролю за їх готовнiстю до дiй за призначенням.

2.10. Надання методичної допомоги органам з евакуацiї щодо органiзацiї проведення евакуацiї та пiдготовки районiв для розмiщення евакуйованого населення i його життєзабезпечення, а також зберiгання матерiальних i культурних цiнностей.

2.11. Органiзацiя навчання з питань цивiльного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадових осiб органiв мiсцевого самоврядування, суб’єктiв господарювання, що належать до сфери їх управлiння, керiвникiв та їх заступникiв, здiйснення пiдготовки населення до дiй у надзвичайних ситуацiях.

2.12. Органiзацiя пiдготовки органiв управлiння та сил цивiльного захисту Червоноградської ланки територiальної пiдсистеми ЄДСЦЗ  до дiй за призначенням.

2.13. Координацiя дiяльностi навчально-консультацiйного пункту в м.Червоноградi, навчально-методичного центру цивiльного захисту та безпеки життєдiяльностi у Львiвськiй областi, погодження робочих навчальних програм з функцiонального навчання у сферi цивiльного захисту.

2.14. Здiйснення контролю за проведенням практичної пiдготовки на пiдприємствах, в установах та органiзацiях шляхом узагальнення звiтiв про проведення спецiальних об’єктових навчань (тренувань) з питань цивiльного захисту.

2.15. Забезпечення  виконання законодавства з питань оборонної та мобiлiзацiйної роботи, органiзацiю планування i здiйснення заходiв спрямованих на своєчасне проведення мобiлiзацiї, органiзацiю, координацiю, методичне забезпечення розробки i здiйснення заходiв щодо мобiлiзацiйної пiдготовки, переведення органiв виконавчої влади мiста на режим роботи в умовах особливого перiоду, а також сталого функцiонування в цих умовах.

           2.16. Органiзацiя планування,  розроблення  i  проведення заходiв з мобiлiзацiйної  пiдготовки  та  мобiлiзацiї,  у   тому   числi   з переведення  вiдповiдної  сфери управлiння,  галузi  нацiональної економiки чи територiї адмiнiстративно-територiальної  одиницi  на роботу  в  умовах  особливого  перiоду  та здiйснює контроль за їх виконанням.           2.17. Здiйснення  контролю  за  веденням  облiку заброньованих вiйськовозобов’язаних,  забезпечує подання вiдповiдної звiтностi,  подає пропозицiї щодо бронювання вiйськовозобов\'язаних на перiод мобiлiзацiї та на воєнний час.

           2.18. Здiйснення контролю за виконанням законодавства про вiйськовий обов’язок посадовими особами, пiдприємствами, установами та органiзацiями, а також громадянами.

           2.19. Сприяння у пiдготовцi молодi до вiйськової служби, проведення призову на строкову вiйськову службу.

           2.20. Забезпечення в межах повноважень реалiзацiї державної полiтики стосовно державної таємницi та здiйснення контролю за її збереженням.

            2.21. Здiйснення контролю за додержанням чинного екологiчного законодавства, iнструкцiй, стандартiв i нормативiв з охорони довкiлля.

2.22. Здiйснення заходiв радiацiйного, хiмiчного, бiологiчного, медичного захисту населення та iнженерного захисту територiй вiд наслiдкiв надзвичайних ситуацiй.

2.23. Пiдготовка пропозицiй щодо вiднесення мiст до груп цивiльного захисту для подання їх ДСНС України.

2.24. Пiдготовка пропозицiй щодо вiднесення суб’єктiв господарювання, що належать до сфери управлiння, а також тих, що знаходяться у приватнiй власностi, до категорiї цивiльного захисту та надання їх перелiку на затвердження у встановленому порядку.

2.25. Визначення потреби та органiзацiя завчасного накопичення i пiдтримання у постiйнiй готовностi засобiв iндивiдуального захисту для населення, яке проживає у прогнозованих зонах хiмiчного забруднення i зонах спостереження суб’єктiв господарювання радiацiйної небезпеки I i II категорiй, та формувань цивiльного захисту, а також приладiв дозиметричного i хiмiчного контролю та розвiдки.

2.26. Органiзацiя та здiйснення заходiв з питань створення, збереження i використання матерiальних резервiв для запобiгання i лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайних ситуацiй.

2.27. Органiзацiя виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкцiї фонду захисних споруд цивiльного захисту.

2.28. Визначення потреби фонду захисних споруд цивiльного захисту, планування та органiзацiя роботи з дообладнання або спорудження в особливий перiод пiдвальних та iнших заглиблених примiщень для укриття населення, органiзацiя його укриття.

2.29. Пiдготовка рiшень про подальше використання захисних споруд цивiльного захисту державної та комунальної власностi.

2.30. Органiзацiя облiку фонду захисних споруд цивiльного захисту.

2.31. Органiзацiя проведення технiчної iнвентаризацiї захисних споруд цивiльного захисту, виключення їх, за погодженням iз ДСНС України, з фонду таких споруд.

                2.32. Пiдтримання у готовностi пункту управлiння Червоноградської мiської ланки  територiальної пiдсистеми єдиної державної системи цивiльного захисту Львiвської областi, забезпечення їх обладнання засобами управлiння.

2.33. Розроблення та вжиття заходiв щодо забезпечення сталого функцiонування суб’єктiв господарювання, що продовжують свою дiяльнiсть в особливий перiод.

 

  1. Функцiї

 

3.1. Здiйснення функцiй постiйно дiючого органу управлiння цивiльного захисту Червоноградської мiської ланки  територiальної пiдсистеми єдиної державної системи цивiльного захисту Львiвської областi

3.2. У режимi пiдвищеної готовностi:

3.2.1. Забезпечення органiзацiї оповiщення органiв управлiння та сил цивiльного захисту Червоноградської мiської ланки територiальної пiдсистеми єдиної державної системи цивiльного захисту Львiвської областi, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуацiї та iнформування їх про дiї у можливiй зонi надзвичайної ситуацiї.

3.2.2. Формування оперативних груп для виявлення причин погiршення обстановки та пiдготовки пропозицiй щодо її нормалiзацiї.

3.2.3. Пiдготовка розпорядчих документiв, спрямованих на посилення спостереження та контролю за гiдрометеорологiчною обстановкою, ситуацiєю на потенцiйно небезпечних об’єктах, територiї об’єкта пiдвищеної небезпеки та/або за його межами, територiї, на якiй iснує загроза виникнення геологiчних та гiдрогеологiчних явищ i процесiв, а також здiйснення постiйного прогнозування можливостi виникнення надзвичайних ситуацiй та їх масштабiв.

3.2.4. Органiзацiя функцiонування постiв радiацiйного i хiмiчного спостереження та розрахунково-аналiтичних груп для здiйснення спостереження за радiацiйною i хiмiчною обстановкою при загрозi i виникненнi надзвичайних ситуацiй, пов’язаних з викидом (виливом) у довкiлля радiоактивних та небезпечних хiмiчних речовин .

3.2.5. Уточнення (у разi потреби) планiв реагування на надзвичайнi ситуацiї, здiйснення заходiв щодо запобiгання їх виникненню.

3.2.6. Уточнення та здiйснення заходiв щодо захисту населення i територiй вiд можливих надзвичайних ситуацiй.

3.2.7. Участь у заходах iз приведення у готовнiсть наявних сил i засобiв цивiльного захисту, пiдготовка пропозицiй щодо залучення у разi потреби додаткових сил i засобiв.

3.3. У режимi надзвичайної ситуацiї:

3.3.1. Забезпечення органiзацiї оповiщення органiв управлiння та сил цивiльного захисту Червоноградської мiської ланки територiальної пiдсистеми єдиної державної системи цивiльного захисту Львiвської областi, а також населення про виникнення надзвичайної ситуацiї.

3.3.2. Пiдготовка розпорядчих документiв щодо переведення Червоноградської мiської ланки територiальної пiдсистеми єдиної державної системи цивiльного захисту Львiвської областi у режим надзвичайної ситуацiї, про призначення керiвника робiт з лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайної ситуацiї та спецiальної комiсiї з лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайної ситуацiї, у разi прийняття рiшення про її утворення.

3.3.3. Органiзацiя робiт iз визначення зони надзвичайної ситуацiї.

3.3.4. Здiйснення постiйного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуацiї та масштабiв можливих наслiдкiв.

3.3.5. Участь в органiзацiї аварiйно-рятувальних та iнших невiдкладних робiт, керiвництвi проведенням вiдновлювальних робiт з лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайних ситуацiй.

3.3.6. Участь в органiзацiї заходiв щодо життєзабезпечення постраждалого населення.

3.3.7. Участь в органiзацiї (у разi потреби) евакуацiйних заходiв.

3.3.8. Участь в органiзацiї радiацiйного, хiмiчного, бiологiчного, iнженерного та медичного захисту населення i територiй вiд наслiдкiв надзвичайної ситуацiї.

3.3.9. Органiзацiя безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуацiї та обстановкою на аварiйних об’єктах i прилеглих до них територiях.

3.3.10. Забезпечення iнформування органiв управлiння цивiльного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуацiї та заходи, що здiйснюються.

3.4. У режимi надзвичайного стану - виконання завдань вiдповiдно до Закону України „Про правовий режим надзвичайного стану”.

3.5. Пiдготовка для подання мiському головi пропозицiй щодо розподiлу коштiв резервного фонду мiського бюджету для лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайних ситуацiй.

3.6. Здiйснення iнших функцiй у сферi цивiльного захисту, визначених законом.

 

  1. Права та обов’язки

 

4.1. Залучати до виконання окремих робiт, участi у вивченнi окремих питань фахiвцiв та спецiалiстiв органiв виконавчої влади, пiдприємств,  установ, органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками), представникiв iнститутiв громадянського суспiльства.

4.2. Одержувати в установленому законодавством порядку iнформацiю, документи i матерiали вiд державних органiв та органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ, органiзацiй незалежно вiд форм власностi та їх посадових осiб.

4.3. Заслуховувати iнформацiю посадових осiб пiдприємств, установ та органiзацiй незалежно вiд форми власностi i пiдпорядкування про хiд виконання завдань i заходiв у сферi цивiльного захисту та в установленому законодавством порядку давати їм обов’язковi для виконання розпорядження про усунення порушень вимог цивiльного захисту.

4.4. Скликати наради для сприяння здiйсненню покладених на структурний пiдроздiл завдань

4.5. Користуватися iнформацiйними базами даних державних органiв, державною системою урядового зв’язку та iншими технiчними засобами.

 

  1. Керiвництво

 

5.1. Вiддiл очолює начальник, який призначається на посаду та звiльняється з посади мiським головою.

5.2.Начальник вiддiлу:

            5.2.1. Здiйснює безпосереднє керiвництво дiяльнiстю вiддiлу

5.2.2.Вирiшує питання взаємодiї вiддiлу з виконавчими органами Червоноградської мiської ради, пiдприємствами, установами, органiзацiями незалежно вiд форми власностi, об’єднаннями громадян.

5.2.3.Забезпечує дотримання у вiддiлi Iнструкцiї з дiловодства у виконавчому комiтетi Червоноградської мiської ради.

5.2.4. Розробляє i вносить на затвердження в установленому порядку посадовi iнструкцiї працiвникiв вiддiлу.

5.2.5. Розподiляє обов’язки мiж працiвниками вiддiлу.

      5.3. Начальник вiддiлу несе персональну вiдповiдальнiсть:

           5.3.1  За виконання вiддiлом завдань, передбачених цим Положенням, та посадовою  iнструкцiю начальника вiддiлу.

5.3.2. За стан трудової дисциплiни у вiддiлi.

 

  1. Органiзацiя роботи

 

6.1. Роботу вiддiлу органiзовує начальник вiддiлу.

6.2. Дiяльнiсть  вiддiлу регламентується цим Положенням та посадовими iнструкцiями.

 

 

 

 

  1. Взаємовiдносини (зв’язки) з iншими пiдроздiлами

 

7.1. Вiддiл у процесi виконання покладених на нього завдань взаємодiє з Червоноградським МВ ГУ ДСНС України у Львiвськiй областi, Червоноградським мiським територiальним центром комплектування та соцiальної пiдтримки, Червоноградським ВП ГУ НП у Львiвськiй областi та iншими правоохоронними органами, з виконавчими органами Червоноградської мiської ради, депутатами, постiйними комiсiями, iншими органами, утвореними мiською радою, з структурними пiдроздiлами мiської ради, територiальними органами мiнiстерств та iнших центральних органiв виконавчої влади, а також з пiдприємствами, установами та органiзацiями незалежно вiд форм власностi i пiдпорядкування, об’єднаннями громадян.

 

Дата рішення26.01.2021