Умови для постачання та доставки ІТ-обладнання для електронних приймалень Міст Доброчесноті
#1
Опис: сервер, монітор, клавіатура/миша, безперебійне живлення (UPS);
Бенефіціар: Червоноградська міська рада
К-сть: 1 комплект;
#2
Опис: сервер, монітор, клавіатура/миша, безперебійне живлення (UPS);
Бенефіціар: Житомирська міська рада
К-сть: 1 комплект;
#3
Опис: сервер, монітор, клавіатура/миша, безперебійне живлення (UPS);
Бенефіціар: Нікопольська міська рада
К-сть: 1 комплект;
Детальна специфікація ІТ-обладнання наведена в ТЗ (Додаток 2).
Бюджет
Максимальний бюджет, доступний для закупівлі, еквівалентний 14 000 євро. Ця сума включає в себе саме обладнання і його доставку до відповідних міст. Вартість була визначена на основі ринкового дослідження в Україні.
Процеси закупівлі
EUACI проведе відкритий місцевий тендер через офіційний веб-сайт EUACI для визначення постачальника.
Термін поставки
Якнайшвидше.
Як подати заявку?
Пропозиції повинні бути подані в електронному форматі до кінцевого терміну на електронну адресу: dmyiak@um.dk з копією на serkon@um.dk, з темою “IT equipment for E-reception halls”.
Будь-які запитання та уточнення щодо запиту на тендер повинні бути адресовані на електронну адресу dmyiak@um.dk з копією на serkon@um.dk, не пізніше 2 грудня 2023 року, до 17:00 за київським часом.
Термін подання пропозицій - 8 грудня 2023 року, до 17:00 за київським часом.
Мова тендеру:
Англійська.
Посилання на офіційний сайт EUACI, де відбуватиметься тендер https://euaci.eu/what-we-do/procurement/local-ecase-maintenance-and-support-service-provider-for-the-national-anti-corruption-bureau-of-ukraine