Умови для постачання та доставки ІТ-обладнання для електронних приймалень Міст Доброчесноті

 

#1
Опис: сервер, монітор, клавіатура/миша, безперебійне живлення (UPS);
Бенефіціар: Червоноградська міська рада
К-сть: 1 комплект;

#2
Опис: сервер, монітор, клавіатура/миша, безперебійне живлення (UPS);
Бенефіціар: Житомирська міська рада
К-сть: 1 комплект;

#3
Опис: сервер, монітор, клавіатура/миша, безперебійне живлення (UPS);
Бенефіціар: Нікопольська міська рада
К-сть: 1 комплект;

Детальна специфікація ІТ-обладнання наведена в ТЗ (Додаток 2).

Бюджет

Максимальний бюджет, доступний для закупівлі, еквівалентний 14 000 євро. Ця сума включає в себе саме обладнання і його доставку до відповідних міст. Вартість була визначена на основі ринкового дослідження в Україні.

Процеси закупівлі

EUACI проведе відкритий місцевий тендер через офіційний веб-сайт EUACI для визначення постачальника.

Термін поставки

Якнайшвидше.

Як подати заявку?

Пропозиції повинні бути подані в електронному форматі до кінцевого терміну на електронну адресу: dmyiak@um.dk з копією на serkon@um.dk, з темою “IT equipment for E-reception halls”.

Будь-які запитання та уточнення щодо запиту на тендер повинні бути адресовані на електронну адресу dmyiak@um.dk з копією на serkon@um.dk, не пізніше 2 грудня 2023 року, до 17:00 за київським часом.

Термін подання пропозицій - 8 грудня 2023 року, до 17:00 за київським часом.

Мова тендеру:

Англійська.

 

Посилання на офіційний сайт EUACI, де відбуватиметься тендер https://euaci.eu/what-we-do/procurement/local-ecase-maintenance-and-support-service-provider-for-the-national-anti-corruption-bureau-of-ukraine