60% опитаних жителів Червонограда хочуть навчитись користуватись державними цифровими сервісами

Відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості

8 травня 2024, 07:38

Зображення

 Для визначення настроїв містян щодо цифровізації взаємодії з місцевою владою було проведено дослідження. За даними опитування більшість жителів бажають навчитися впевнено користуватись державними е-сервісами, що свідчить про попит на цифрові послуги, що зростає. Дослідження також виявило, що 72% містян довіряють державним електронним сервісам та вважають їх прозорими.

Для підвищення рівня цифрової грамотності серед своєї громади, Червоноградська міська рада розробляє навчальні матеріали з користування електронною приймальнею у вигляді: коротких навчальних інструкцій та анімованого відео уроку, в якому демонструються кроки, необхідні для початку користування платформою та її можливості.

У листопаді минулого року в Червонограді було запущено сервіс для електронної взаємодії громадян з органами місцевої влади – Е-приймальню. Це перше місто, яке впровадило електронну приймальню в рамках реалізації проєкту «Міста Доброчесності» Антикорупційної ініціативи ЄС. Вебплатформа була розроблена за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI), провідної антикорупційної програми, що фінансується ЄС, співфінансується та реалізується Міністерством закордонних справ Данії.

Дослідження проведене InfoSapiens з 5 по 9 квітня методом телефонного опитування. Обсяг вибірки становить 800 респондентів старше 18 років — по 200 в кожному місті (Червоноград, Чернівці, Житомир та Нікополь — міста, де відкрилась або планується відкриття Е-приймальні).