Анкетування щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення

Управління праці та соцзахисту населення

21 травня 2024, 08:31

Зображення
     На виконання Плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року з метою здійснення моніторингу рівня доступності інформації та публічних послуг для маломобільних груп населення, зокрема для осіб з інвалідністю, управління праці та соціального захисту населення Червоноградської міської ради запрошує взяти участь в анкетуванні щодо доступності публічних послуг у сфері соціального захисту населення за посиланням
 
Інформуємо, за посиланням розміщено дві анкети щодо доступності публічних послуг:
1.Анкета для проведення онлайн-опитування стосовно доступності публічних послуг є анонімною, її результати будуть використані виключно в узагальненому вигляді.
2.Анкета для проведення онлайн-опитування стосовно доступності публічних послуг є анонімною, її результати будуть використані виключно в узагальненому вигляді.
      Довідкова інформація:
      Публічна послуга – юридично або соціально значуща дія суб’єкта надання публічної (електронної публічної) послуги, у тому числі адміністративна послуга, за заявою (зверненням, запитом) суб’єкта звернення або без такого звернення, у результаті якої набуваються, переходять, припиняються права та/або здійснюються обов’язки суб’єктом звернення, надаються відповідні матеріальні та/або нематеріальні блага суб’єкту звернення.
      Електронна публічна послуга – послуга, що надається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, які перебувають в їх управлінні, у тому числі адміністративна послуга (у тому числі в автоматичному режимі), яка надається з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем на підставі заяви (звернення, запиту), поданої в електронній формі з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (у тому числі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг), або без подання такої заяви (звернення, запиту).
      Суб’єкт звернення – фізична особа, фізична особа – підприємець, юридична особа, інша особа, яка звертається за отриманням публічної (електронної публічної) послуги.
      Суб’єкт надання публічної (електронної публічної) послуги – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державні, комунальні підприємства, установи, організації та інші суб’єкти, уповноважені відповідно до законодавства надавати публічні (електронні публічні) послуги.