Про внесення змін в рішення №11 від 10.12.2020 р. «Про затвердження структури виконавчих органiв Червоноградської мiської ради та їх загальної чисельностi»

Опубліковано: 19.11.2021

Download iconФайли
Print iconНадрукувати

ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МIСЬКА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ

Львiвської областi

Тринадцята сесiя восьмого скликання

Р I Ш Е Н Н Я

     

18.11.2021 

м.Червоноград

№935

     

Про внесення змін в рішення №11 від 10.12.2020 р. «Про затвердження структури виконавчих органiв Червоноградської мiської ради та їх загальної чисельностi»

 

 

       

           

Вiдповiдно до пункту 5 частини першої статтi 26, пункту 6 частини четвертої статтi 42 та статтi 54 Закону України „Про мiсцеве самоврядування в Українi”, Червоноградська мiська рада

 

ВИРIШИЛА:

 

  1. Внести в рішення Червоноградської міської ради №11 від 10.12.2020 року «Про затвердження структури виконавчих органів Червоноградської міської ради та їх загальної чисельності» такі зміни:

1.1. Вивести з Центру надання адміністративних послуг 2-і посади адміністратора .

1.2. Вивести з відділу у справах дітей 1-ну посаду спеціаліста І категорії.

1.3. Утворити в управлінні житлово-комунального господарства відділ інспекції з паркування у складі:

Начальник відділу-1;

Спеціаліст І категорії-2.

 

  1. Затвердити загальну чисельнiсть виконавчих органiв Червоноградської мiської ради в новiй редакцiї, що додається.

 

  1. Затвердити положення про управління житлово-комунального господарства в новій редакції, що додається.

 

  1. Рiшення набирає чиннiсть з дня офiцiйного оприлюднення на сайті Червоноградської міської ради.

 

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань депутатської дiяльностi, забезпечення законностi, антикорупцiйної полiтики, захисту прав людини, сприяння децентралiзацiї, розвитку мiсцевого самоврядування та громадянського суспiльства, свободи слова та інформації ( Майданович С.В.).

 

 

Міський голова                                                                   Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                              Рiшення мiської ради

       18.11.2021  №935

 

Загальна чисельнiсть

виконавчих органiв

Червоноградської мiської ради

 

 

1

Виконавчий комiтет (апарат):

Апарат:

Червоноградський мiський голова– 1;

Секретар мiської ради – 1;

Перший заступник мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради – 1;

Заступник мiського голови з питань дiяльностi виконавчих органiв ради – 3;

Керуючий справами виконавчого комiтету -1;

Староста – 7.

Головний спецiалiст з повноваженнями уповноваженої особи з питань запобiгання та виявлення корупцiї – 1.

Головний спецiалiст з повноваженнями контролю за дотриманням законодавства в сферi публiчних закупiвель -1.

Вiддiл фiнансування та бухгалтерського облiку:

Начальник вiддiлу,головний бухгалтер – 1;

Заступник начальника вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 1

Спецiалiст I категорiї – 3.

Загальний вiддiл:

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 3;

Спецiалiст I категорiї – 4;

Секретар керiвника – 1;

Дiловод – 1;

Водiй автотранспортних засобiв – 3;

Прибиральник службових примiщень – 8;

Комендант – 1;

Органiзацiйний вiддiл:

Начальник вiддiлу – 1;

Спецiалiст I категорiї- 1;

Старший iнспектор – 8

Юридичний вiддiл:

Начальник вiддiлу – 1;

Заступник начальника вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї – 1.

Вiддiл  з питань персоналу:

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст-1;

Старший iнспектор – 1.

61,0

 

 

2

Вiддiл ведення Державного реєстру виборцiв:

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї - 2.

4,0

3

Архiвний вiддiл:

Начальник вiддiлу – 1;

Спецiалiт I категорiї – 1;

Архiварiус – 3.

5,0

 

 

4

Управлiння мiстобудування та архiтектури :

Начальник управлiння, головний архiтектор – 1;

Заступник начальника управлiння,головного архiтектора – 1;

Головний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї – 1;

Старший iнспектор – 1

Служба мiстобудiвного кадастру управлiння мiстобудування та архiтектури:

Начальник Служби мiстобудiвного кадастру – 1;

Головний спецiалiст Служби мiстобудiвного кадастру – 1.

7,0

 

 

5

Вiддiл молодi та спорту:

Начальник вiддiлу – 1;

Спецiалiст I категорiї – 2.

 

3,0

 

 

6

Управлiння житлово-комунального господарства:

Начальник управлiння – 1;

Заступник начальника управлiння – 1;

Головний спецiалiст – 2;

Спецiалiст I категорiї – 3;

Головний спецiалiст iнспекцiї з благоустрою м.Червонограда – 1;

Вiдповiдальний черговий – 5;

Iнспектор з паркування – 2.

Відділ інспекції з паркування:

Начальник відділу -1;

Спеціаліст І категорії-2.

18,0

 

 

7

Вiддiл економiки:

Начальник вiддiлу – 1;

Заступник начальника вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 3;

Спецiалiст I категорiї – 2;

7,0

 

 

8

Вiддiл у справах дiтей :

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї – 2;

4,0

 

 

9

Вiддiл з питань надзвичайних ситуацiй, оборонної та мобiлiзацiйної роботи:

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї – 1.

3,0

 

 

10

Центр надання адмiнiстративних послуг:

Начальник центру – 1;

Адмiнiстратор –5.

Державний реєстратор прав на нерухоме майно – 3;

Державний реєстратор юридичних особ та фiзичних осiб-пiдприємцiв – 3.

12,0

 

11

Вiддiл реєстрацiї:

Начальник вiддiлу – 1;

Спецiалiст I категорiї – 1;

Старший iнспектор – 2;

Iнспектор – 3

7,0

 

 

12

Вiддiл земельних вiдносин:

Начальник вiддiлу – 1;

Заступник начальника вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 2;

Провiдний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї – 4.

Спецiалiст – 1

10,0

 

 

13

Вiддiл iнформацiйної полiтики:

    Начальник вiддiлу- 1;

    Старший iнспектор – 1;

    Інспектор – 1.

3

 

ВСЬОГО

144,0

 

 

14

Відділ охорони здоров’я :

Начальник відділу – 1;

Головний спеціаліст,бухгалтер – 1;

Спецiалiст I категорiї – 1.

3,0

 

 

15

Фiнансове управлiння :

Начальник фiнансового управлiння – 1;

Заступник начальника управлiння – 1;

Провiдний спецiалiст – 1;

Бюджетний вiддiл:

Начальник вiддiлу – 1;

Заступник начальника вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 2;

Спецiалiст I категорiї – 1;

Вiддiл облiку та звiтностi:

Начальник вiддiлу-головний бухгалтер – 1;

Заступник начальника вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 1;

Вiддiл доходiв:

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї – 2;

Прибиральник службових примiщень – 1;

Водiй легкового автомобiля – 1.

17,0

 

 

16

Вiддiл освiти:

Начальник вiддiлу – 1;

Заступник начальника вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст з питань виховної роботи та позашкiльної освiти – 1;

Спецiалiст I категорiї з дошкiльного виховання – 1;

Спецiалiст I категорiї з питань загальної середньої освiти – 1;

Спецiалiст I категорiї по роботi з педагогiчними кадрами – 1;

Секретар керiвника – 1.

7,0

17

Вiддiл культури :

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї – 1;

Секретар керiвника – 1.

4,0

 

 

18

Управлiння працi та соцiального захисту населення:

Начальник управлiння – 1;

Заступник начальника управлiння – 2;

Вiддiл по роботi з персоналом:

Начальник вiддiлу -1;

Спецiалiст I категорiї – 2;

Прибиральник службових примiщень – 2;

Сектор державних соцiальних iнспекторiв:

Головний державний соцiальний iнспектор – 1:

Державний соцiальний iнспектор – 2;

Вiддiл грошових виплат та компенсацiй:

Начальник вiддiлу – 1;

Сектор прийому громадян:

Головний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї – 4;

Спецiалiст II категорiї – 2;

Сектор прийняття рiшення:

Головний спецiалiст – 3;

Спецiалiст I категорiї – 5;

Вiддiл обслуговування осiб з iнвалiднiстю, ветеранiв та контролю за призначенням пенсiй:

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 2;

Спецiалiст I категорiї – 2;

Спецiалiст II категорiї – 1;

Вiддiл з питань працi, сiмейної полiтики та постраждалих в наслiдок аварiї на ЧАЕС:

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 2;

Спецiалiст I категорiї – 2;

Вiддiл бухгалтерського облiку:

Начальник вiддiлу-головний бухгалтер -1;

Заступник начальника вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї – 2;

Сектор з виплати допомог та компенсацiй:

Головний спецiалiст – 1;

Провiдний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї – 1;

Вiддiл персонiфiкованого облiку пiльгових категорiй населення:

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спецiалiст – 1;

Спецiалiст I категорiї – 4;

Сектор з автоматизованої обробки iнформацiї:

Завiдувач сектору – 1;

Головний спецiалiст -1;

54,0

 

 

 

19

Вiддiл капiтального будiвництва та iнвестицiй:

Начальник вiддiлу – 1;

Заступник начальника – 1;

Головний спецiалiст-бухгалтер – 1;

Головний спецiалiст з технiчного нагляду – 1;

Спецiалiст I категорiї – 2.

Старший iнспектор - 1

7,0

 

 

 

 

РАЗОМ

 

236,0

 

 

 

  

 

                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                              Рішення Червоноградської

                                                                                                      міської ради

                                                                                            18.11.2021 № 935

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету міської ради

 

  1. Управління житлово-комунального господарства /далі - Управління/ є виконавчим органом Червоноградської міської ради, утворене міською радою. Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, яка його утворила, підпорядкованим виконавчому комітету та міському голові.

            Управління реалізує програму розвитку житлово-комунального господарства Червоноградської міської ради, несе відповідальність за його стан, координує діяльність житлово-комунальних підприємств.

  1. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови Львіської обласної держадміністрації, рішеннями міської ради, виконкому, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
  2. Основними завданнями управління є:

            3.1. Реалізація державної політики комплексного розвитку житлово-комунального господарства з питань водо- і теплопостачання, водовідведення, надання, експлуатації та ремонту житла, дорожнього і зеленого господарства, благоустрою на території Червоноградської міської ради, надання ритуальних послуг.

            3.2. Участь у розробленні проектів та програм соціально-економічного розвитку території Червоноградської міської ради, цільових програм, метою яких є підвищення рівня забезпеченості населення, соціальної та виробничої сфери в усіх видах житлово-комунальних послуг, поліпшення їх якості, забезпечення охорони навколишнього природного середовища.

            3.3. Моніторинг та облік споживання житлово-комунальних послуг і їх оплати.

            3.4. Участь у формуванні цін і тарифів на житлово-комунальні послуги.

            3.5. Аналіз стану житлово-комунального господарства території Червоноградської міської ради та підготовка пропозицій до проектів місцевого бюджету щодо фінансування програм розвитку житлово-комунального господарства і благоустрою.

            3.6. Забезпечення в межах своїх повноважень додержання вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.

            3.7. Виконання функцій управління у сфері житлово-комунального господарства, координація діяльності роботи підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства.

            3.8. Здійснення контролю за додержанням правил комунального обслуговування та благоустрою.

            3.9. Вирішення інших питань у сфері житлово-комунального господарства, відповідно до чинного законодавства.

  1. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

4.1. Бере участь у формуванні державної політики, а також науково-технічної та економічної політики у житлово-комунальній сфері та забезпечує її реалізацію.

4.2. Розробляє заходи, спрямовані на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства на території Червоноградської міської ради в умовах стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків.

4.3. Контролює хід виконання рішень міської ради, виконкому з питань житлово-комунального господарства.

4.4. Здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду.

4.5. Готує проекти рішень виконавчого комітету з питань квартирного обліку, впорядкування черговості, надання квартир та обміну жилої площі.

4.6. Оформляє ордери на житлові приміщення.

4.7. Здійснює облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

4.8. Здійснює оформлення документів на бронювання квартир.

4.9. Розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян та юридичних осіб з питань, що відносяться до компетенції управління і вживає заходи щодо усунення причин виникнення скарг.

4.10. Вживає заходи для оснащення наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії відповідно до державних і регіональних програм.

4.11. Аналізує рівень цін і тарифів на продукцію, роботи і послуги житлово-комунального господарства, готує пропозиції щодо їх удосконалення.

4.12. Реалізує спільно з відповідними органами державну політику з питань охорони природи та раціонального використання природних ресурсів, екологічної безпеки, санітарного стану території Червоноградської міської ради.

4.13. Проводить моніторинг щодо стану погашення дебіторсько-кредиторської заборгованості підприємств житлово-комунального господарства.

4.14. Організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період.

4.15. Здійснює контроль за додержанням вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства та станом експлуатації та утримання житлового фонду.

4.16. Вживає заходів до поліпшення роботи з енергозбереження на підприємствах галузі, оснащення об’єктів житлово-комунального господарства та наявного житлового фонду засобами обліку і регулювання споживання води і теплової енергії відповідно до завдань державних та регіональних програм.

  1. Управління має право:

            5.1. Здійснювати контроль за виконанням підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, а також громадянами нормативних актів з питань утримання та ремонту житлового фонду, експлуатації комунальних об’єктів, благоустрою території Червоноградської міської ради, природоохоронних заходів.

            5.2. Залучати у встановленому порядку спеціалістів інших відділів та управлінь виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ, організацій та об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) до розгляду питань, які відносяться до компетенції Управління.

            5.3. Отримувати у встановленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету, а також підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, яка не становить державної, комерційної, банківської або іншої таємниці, документи та інші матеріали, а від органів державної статистики безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на Управління завдань.

            5.4. Скликати у встановленому порядку наради з питань, які відносяться до компетенції Управління.

  1. Управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, представницькими органами, регіональними відділеннями, а також з підприємствами, установами, та організаціями усіх форм власності, об’єднаннями громадян.
  2. Структура управління.

            7.1 Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою за погодженням із профільним заступником міського голови з питань комунального господарства, будівництва, архітектури і землеустрою, на конкурсній основі.

            7.2.  Начальник управління:

            7.2.1. Здійснює керівництво діяльністю управління.

            7.2.2. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань.

             7.2.3. Визначає та затверджує функціональні обов’язки працівників управління.

             7.3. В склад управління  входить:

            - відділ інспекції з паркування;

            - інспекція  з  благоустрою.

  1. Відділ інспекції з  паркування.

          8.1. Основні  завдання  відділу з  паркування.

     8.1.1. Контроль за дотриманням Правил паркування, зупинки та стоянки транспортних засобів  на  території  Червоноградської міської територіальної громади,  притягнення  винних  до  відповідальності  за адміністративні  правопорушення у  сфері  забезпечення  безпеки  дорожнього  руху, зафіксовані  в  автоматичному  режимі,  та  за  порушення  правил  зупинки,  стоянки, паркування  транспортних  засобів,  зафіксовані  в  режимі  фотозйомки  (відеозапису).

      8.1.2. Профілактика запобігання правопорушень в сфері паркування транспортних засобів на території населених пунктів громади.

          8.2. Відділ  відповідно  до  покладених на  нього завдань:

 8.2.1.  проводить перевірки  щодо  забезпечення  безпеки дорожнього  руху,  належного  дотримання  правил  паркування,  зупинки  та  стоянки транспортних засобів на території населених пунктів  громади;

  8.2.2.  розглядає звернення та скарги підприємств, установ, організацій і громадян з питань, що належать до компетенції інспекції з паркування;

 8.2.3. бере участь в обговоренні та узгодженні проектів щодо встановлення паркувальних місць на території населених пунктів  громади, іншої технічної документації з даного питання, вносить відповідні пропозиції  на  розгляд  органів  місцевого  самоврядування,  підприємств,  установ, організацій;  

  8.2.4.  вносить пропозиції щодо розвитку та поліпшення стану паркування транспортних засобів на території населених пункті громади, удосконалення Правил паркування, зупинки та стоянки на території населених пунктів громади;

  8.2.5.  здійснює профілактику запобігання порушенням законодавства в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, недопущення порушення правил паркування, зупинки та стоянки  транспортних засобів на  території  населених  пунктів громади;

8.3.6.  проводить перевірки  територій  та  об\'єктів населених  пунктів громади  щодо додержання підприємствами,     установами,     організаціями,    громадянами законодавства у сфері належного паркування, зупинки та стоянки транспортних засобів, щодо забезпечення належного  обладнання  майданчиків  для  платного  паркування  транспортних  засобів;

 

  1. Інспекція з благоустрою.

            9.1. Основні завдання  інспекції  з  благоустрою.

9.1.1. Контроль за станом благоустрою населених  пунктів Червоноградської міської  територіальної громади;

9.1.2. Контроль за дотриманням Правил благоустрою ;

9.1.3. Сприяння розвитку та поліпшенню стану благоустрою населених  пунктів громади;

9.1.4. Контроль за виконанням громадянами, підприємствами усіх форм власності, установами, організаціями міста рішень міської ради та виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови з питань підтримання належного санітарного стану та благоустрою населених  пунктів громади;

9.1.5. Контроль та видача  дозволів на порушення об’єктів благоустрою;

9.1.6. Вжиття в установленому порядку заходів щодо порушників вимог статей Кодексу України про адміністративні правопорушення:

150 - Порушення правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями;

152 - Порушення правил благоустрою територій міст та інших населених пунктів;

153 - Знищення або пошкодження зелених насаджень або інших об’єктів озеленення населених пунктів;

154 - Порушення правил тримання собак і котів;

9.1.7. Складання протоколів, передбачених статтями 150, 152, 153, 154,   Кодексу України про адміністративні правопорушення, передача їх у відповідні органи, які згідно з чинним законодавством України наділені правом розглядати ці справи;

9.1.8. Профілактика запобігання правопорушень в сфері благоустрою населених  пунктів  громади.

 

          9.2. Інспекція з благоустрою  відповідно  до  покладених на  неї завдань:

9.2.1. Проводить рейди та перевірки територій та об’єктів населених пунктів громади, щодо стану їх благоустрою;

9.2.2. Проводить рейди та перевірки додержання підприємствами, установами, організаціями і громадянами законодавства у сфері благоустрою населених пунктів;

9.2.3. Проводить перевірки виконання благоустрою прилеглої території об’єктів після закінчення будівництва (реконструкції, ремонту);

9.2.4. Здійснює складання протоколів про порушення законодавства у сфері благоустрою  та Правил благоустрою для притягнення винних до відповідальності;

9.2.5. Здійснює дії по забезпеченню подання позовів до суду виконавчим комітетом міської ради про відшкодування шкоди, завданої об’єктам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою, Правил благоустрою;

9.2.6. Вживає згідно з чинним законодавством заходів, щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно і порушують стан благоустрою населених пунктів;

9.2.7. Контролює забезпечення чистоти і порядку в  населених пунктах, очищення територій та об’єктів від побутових відходів, безгосподарського майна та відходів, самовільно розміщених об’єктів та елементів благоустрою, в т.ч. тимчасових споруд та пересувних елементів вуличної торгівлі;

9.2.8. Здійснює контроль за виконанням заходів та приписів з приведення до належного стану територій та об’єктів благоустрою населених пунктів;

 

9.2.9. Приймає участь в обговоренні проектів благоустрою територій та об’єктів благоустрою населених пунктів, іншої технічної документації з питань благоустрою і вносить відповідні пропозиції на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій;

9.2.10. Вносить пропозиції щодо розвитку та поліпшення стану благоустрою територій  населених  пунктів, удосконалення Правил благоустрою ;

9.2.11. Приймає участь та безпосередньо розглядає звернення та скарги підприємств, установ, організацій і громадян з питань, що відносяться до компетенції інспекції з благоустрою;

9.2.12. Залучає до роботи громадських інспекторів з благоустрою до участі в перевірках;

9.2.13. Здійснює профілактичну роботу із запобігання порушенням законодавства в сфері благоустрою населених пунктів;

9.2.14. Інформує міську раду, міського голову, заступника міського голови з виконавчих питань за функціональним розподілом, до компетенції якого відносяться питання житлово-комунального господарства, управління  житлово-комунального господарства та інші виконавчі органи про результати рейдів та перевірок;

9.2.15. Готує матеріали та пропозиції, що відносяться до компетенції інспекції з благоустрою  на сесійні засідання та постійні комісії міської ради, засідання виконавчого комітету міської ради, а також ініціює їх проведення;

9.2.16. Веде облік пропозицій, скарг, заяв, листів, доручень, які надходять до інспекції, i вживає передбачених діючим законодавством України заходів для своєчасного їх розгляду та прийняття відповідного рішення;

9.2.17. Здійснює видачу  дозволів на порушення об’єктів благоустрою;

9.2.18. Бере участь у визначенні на конкурсних засадах балансоутримувачів- підприємств, установ, організацій, відповідальних за утримання об’єктів та елементів благоустрою;

9.2.19. Здійснює заходи щодо залучення на договірних засадах коштів і матеріально-технічних ресурсів, у тому числі благодійних, від юридичних та фізичних осіб на соціально-економічний розвиток міста для здійснення заходів з поліпшення благоустрою;

 9.2.20. Виявляє факти самочинного будівництва, що порушують Правила благоустрою та направляє такі матеріали компетентним органам для відповідного реагування згідно норм чинного законодавства;

 9.2.21. Ініціює утворення комісії з обстеження  зелених насаджень, що підлягають видаленню на території населених  пунктів  за  зверненнями юридичної чи фізичної особи;

  9.2.22. Ініціює утворення комісії з питань поводження з безхазяйними відходами  на території населених  пунктів  громади;

  9.2.23. Здійснює інші повноваження відповідно до чинного законодавства.

 

  1. Управління утримується за рахунок місцевого бюджету.
  2. Граничну чисельність працівників управління, їх фонд оплати праці та видатки на їх утримання визначає міський голова.

                         

 

 

Дата рішення18.11.2021